Bu makalemizde Domain, Hosting, Sunucu vb. almış olduğumuz hizmetler için de yaşayabileceğimiz sağlanan hizmet kaynaklı sorunlarınız da teknik departmanımıza nasıl destek talebi oluşturabileceğinize detaylı olarak değineceğiz.

1) Müşteri hesabımıza giriş yapmamız ardından panelimiz üzerinde bulunan ” Teknik Destek “ butonuna tıklıyoruz.

2) Teknik destek menüsü üzerinde ” + Yeni Bildirim “ butonuna basarak hangi departmana destek talebi oluşturacağımızı belirlediğimiz sayfaya erişim sağlıyoruz.

3) Yaşadığımız soruna bağlı olarak hangi hizmette sorun yaşıyorsak buna bağlı olan departmana kayıt oluşturmamız, destek talebimizin daha hızlı çözümlenmesini sağlayacaktır. Örneğin ;

Domain adresi ile ilgili yaşadığımız bir sorun yada danışmak istediğimiz bir konu ile alakalı Domain departmanına

Hazır site hizmetimiz için yaşadığımız bir sorun var ise Hazır Site deparmanına talep oluşturmamız gerekmektedir.

4) İlgili departman ismine tıkladıktan sonra yaşadığımız problemi açıklayacağımız bölüme erişim sağlamış olacağız. Buna istinaden kısaca talep başlığı, hangi hizmette sorun yaşıyorsak ilişkili himzet seçimi ve yaşadığımız sorunu detaylı olarak açıklayacağımız mesaj bölümüne sorunumuzu yazarak ” Gönder “ butonuna basıyoruz.

Oluşturmuş olduğunuz destek talepleri ilgili teknik departmanımız tarafından yoğunluğa bağlı olarak 60 dakika içerisinde yanıtlanmaktadır.

| Hosting.com.tr