Bu raporda, bağlantı sayısını ve belirli alan adınız için gelen SMTP’den bildirilen farklı türde sorunları bildirir. Alan adı yöneticileri, yüksek kullanımlı hesapları veya belirli türde sorunları gören hesapları belirlemek için bu raporu kullanabilir. Bu bilgi, bu tür hesapların başka bir sunucuya taşınmasının mı yoksa bu tür hesaplarda sınırların mı ayarlanacağının değerlendirilmesi için kullanılabilir.

Bir alan yöneticisi raporun tarihlerini ve “Adım” ı değiştirebilir, bu da raporu saat, gün, hafta, ay veya çeyreğe göre görmek isteyip istemediğinizi ifade eder. (Başlangıç ​​ve bitiş tarihlerine göre – bu nedenle, raporun tam 3 aylık olması gerekir.) Alan Adı Yöneticileri, tarihin yanındaki grafik simgesini tıklayarak grafik türünü değiştirebilir veya raporu gerektiği gibi dışa aktarabilir. Rapordaki her sütun, artan veya azalan şekilde sıralanabilir ve sıralama, yalnızca sütun başlığını tıklatarak değiştirilebilir.

Alan adı yöneticileri, raporu Kullanıcıya göre görüntülemek için, bir bütün olarak alanın verilerini gösteren bir “Trend” raporundan da raporu değiştirebilir. Buna raporun “Modu” denir.

Aşağıdaki rapor öğeleri kullanılabilir:

  • Gün– Raporun kapsadığı haftanın günü.
  • Yeni Bağlantılar– O güne ait posta sunucusuna gelen toplam genel bağlantı sayısı.
  • Bloklanan Bağlantılar– IDS kuralları, SMTP kara listesi, engellenen gönderenler vb. Nedeniyle engellenen gelen bağlantı sayısı.
  • Kötü Komutlar– Geçersiz SMTP komutları, zayıf sözdizimi vb. Olan bağlantıların toplam sayısı.
  • Sonlandırmalar– Spam ağırlığından, çok fazla alıcıya, kötü komutlara vb. Nedenlerle gelen iletilerin toplam kalıcı sayısı.
  • Bant genişliği– Tüm bağlantılar için kullanılan toplam bant genişliği miktarı.