Bu rapor, belirttiğiniz süre için, alan adı için kısaltılmış iletilerin sayısını gösterir. Ayrıca, zaman dilimi için trend çizgisini gösteren kullanışlı bir grafik vardır.

Bir alan yöneticisi raporun tarihlerini ve “Adım” ı değiştirebilir, bu da raporu saat, gün, hafta, ay veya çeyreğe göre görmek isteyip istemediğinizi ifade eder. (Başlangıç ​​ve bitiş tarihlerine göre – bu nedenle, raporun tam 3 aylık olması gerekir.) Alan Adı Yöneticileri, tarihin yanındaki grafik simgesini tıklayarak grafik türünü değiştirebilir veya raporu gerektiği gibi dışa aktarabilir. Rapordaki her sütun, artan veya azalan şekilde sıralanabilir ve sıralama, yalnızca sütun başlığını tıklatarak değiştirilebilir.

Alan adı yöneticileri, raporu Kullanıcıya göre görüntülemek için, bir bütün olarak alanın verilerini gösteren bir “Trend” raporundan da raporu değiştirebilir. Buna raporun “Modu” denir.

Alan adı yöneticileri, yüksek kullanımlı müşterilerle ilgili sorunları tanımlamak için bu raporu kullanabilir. Örneğin, bir kullanıcı çok sayıda ileti gönderiyor ve bu nedenle, bir daralma eşiğine çarpıyorsa, bu, kolayca düzeltilebilen sistem kaynaklarının gereksiz bir kullanımıdır.

Aşağıdaki rapor öğeleri kullanılabilir:

  • Gün– Bildirilen daraltma tarihi.
  • Sınırlandırma– Sunucu tarafından atılan toplam mesaj sayısı.
  • Gecikmiş– Kısıtlama ihlali nedeniyle geciken veya hemen gönderilmeyen toplam ileti sayısı.