Alan Adı Ayarları Genel Bakış

Bu makalemizde ProMail hesabınızda Alan Adı Ayarlarına detaylı olarak değineceğiz. Menü sekmesinde ki alan adı ayarlarına tıklayınız. Sonra gezinti bölmesinde ki Genel’e tıklayınız. Aşağıdaki seçenekler mevcut olacaktır: Alan adı takma adları – Alanındaki kullanıcılar için alternatif bir alan adı ekleyiniz.   Kullanıcı seçenekleri(Sadece kurumsal) – Alanındaki kullanıcılar için geçerli ayarları yapınız.   Özel yardım – Yardım menüsüne bir düğme ekleyiniz.   […]

Devamı

SMTP Giriş Oturumları

Bu raporda, bağlantı sayısını ve belirli alan adınız için gelen SMTP’den bildirilen farklı türde sorunları bildirir. Alan adı yöneticileri, yüksek kullanımlı hesapları veya belirli türde sorunları gören hesapları belirlemek için bu raporu kullanabilir. Bu bilgi, bu tür hesapların başka bir sunucuya taşınmasının mı yoksa bu tür hesaplarda sınırların mı ayarlanacağının değerlendirilmesi için kullanılabilir. Bir alan yöneticisi raporun […]

Devamı

SMTP Çıkış Oturumları

Bu raporda, bağlantıların sayısı ve belirli alan adınız için SMTP giden postalarından bildirilen farklı türdeki sorunları bildirir. Alan adı yöneticileri, yüksek kullanımlı hesapları veya belirli türde sorunları gören hesapları belirlemek için bu raporu kullanabilir. Bu bilgi, bu tür hesapların başka bir sunucuya taşınmasının mı yoksa bu tür hesaplarda sınırların mı ayarlanacağının değerlendirilmesi için kullanılabilir. Bu rapor ayrıca, potansiyel […]

Devamı

Sınırlandırılmış Mesajlar

Bu rapor, belirttiğiniz süre için, alan adı için kısaltılmış iletilerin sayısını gösterir. Ayrıca, zaman dilimi için trend çizgisini gösteren kullanışlı bir grafik vardır. Bir alan yöneticisi raporun tarihlerini ve “Adım” ı değiştirebilir, bu da raporu saat, gün, hafta, ay veya çeyreğe göre görmek isteyip istemediğinizi ifade eder. (Başlangıç ​​ve bitiş tarihlerine göre – bu nedenle, raporun tam […]

Devamı

POP Oturumları

Bu raporda, bağlantı sayısı ve POP3 protokolünü kullanan kullanıcı hesaplarına bağlı olan müşteri hizmetleri veya diğer hizmetler için bildirilen farklı türde sorunlar anlatılmaktadır. Alan adı yöneticileri, yüksek kullanımlı hesapları veya belirli türde sorunları gören hesapları belirlemek için bu raporu kullanabilir. Bu bilgi, bu tür hesapların başka bir sunucuya taşınmasının mı yoksa bu tür hesaplarda sınırların mı ayarlanacağının […]

Devamı

E-posta Mesajlarını Okuma

ProMail, gelen kutunuzda veya herhangi bir klasörde (paylaşımlı klasörler bile) farklı e-posta adresleri olup olmadığını gösterir. Not: İlk üç bildirim türü, E-posta Genel Bakış sayfasındakişemada gösterilmiştir. Numara E-posta simgesinde görüntülenir. Numara, klasörünün yanında görüntülenir. (Ör. Gelen Kutusu) Tarayıcı sekmesinde parantezlerle çevrili bir sayı görüntülenir. Okunmamış iletiler Tüm İletiler görünümünde kalın olarak görüntülenir. Ayrıca “toast bildirimi” olarak da bilinen […]

Devamı

E-posta Mesajlarını Oluşturmak

ProMail’de yeni mesajlar oluşturmak, mevcut mesajlara cevap vermek veya mesajları diğer bireylere veya gruplara iletmek çok kolaydır. Aşağıda, her bir senaryonun kısa bir özetini bulacaksınız. Yeni Mesaj Oluşturma Yeni bir mesaj oluşturmak için Tüm Mesajlar görünümünün en üstünde Yeni düğmesine tıklayınız. Bu yeni mesaj oluşturma penceresini açacaktır. Bir pop-up’a sahip olmak, ProMail’in diğer alanlarına başvurmanıza veya yeni mesajınıza eklenecek […]

Devamı

ProMail Alan Adı Etkinlikleri

ProMail’deki olay sistemi, Alan Adı Yöneticilerinin belirli ölçütlere göre eylemleri otomatik olarak gerçekleştirmesine ve ProMail sunucusu ve kullanıcı hesaplarıyla olan bitene güncel kalmasını sağlayan inanılmaz güçlü ve esnek bir araçtır. ProMail, olayları meydana geldikçe algılayabilir, bu etkinliklere ilişkin mesajlar oluşturabilir ve mesajları bilgiye ihtiyaç duyan kullanıcılara iletebilir. Örneğin, Alan Adı Yöneticileri, bir görev olduğunda veya Alan Adı […]

Devamı

Alan Adı İçeriği Filtreleme

İçerik Filtreleme, alan düzeyinde, alandaki tüm kullanıcılar için belirli ölçütleri karşılayan eylemleri gerçekleştirmenin harika bir yoludur. Örneğin, belirli eklentilere sahip mesajları silmek için içerik filtrelerini kullanabilirsiniz (ör., Bir .exe uzantısına sahip ekler), belirli bir e-posta adresinden başka bir hesaba gönderilen iletileri yönlendirin veya belirli e-posta türlerinin konusunu değiştirin. İçerik filtreleri, iletileri belirli klasörlere taşıyarak e-postaları düzenlemek için en yaygın […]

Devamı

Alan Adı İmzalar

E-posta imzası, bir e-posta mesajının altına otomatik olarak eklenen bir metin bloğudur. İmzalar gönderenin adını, adresini, telefon numarasını, sorumluluk reddi beyanını veya diğer iletişim bilgilerini içerebilir. Tutarlı bir şirket görünümünü sağlamak isteyen işletmeler, çalışanların belirli bir imza formatını takip etmelerini gerektirebilir. Kullanıcıların kendi imzalarını tanımlamasına izin vermek yerine, alan yöneticisi tüm çalışanların kullanması gereken alan çapında bir […]

Devamı