Bu raporda, bağlantı sayısı ve POP3 protokolünü kullanan kullanıcı hesaplarına bağlı olan müşteri hizmetleri veya diğer hizmetler için bildirilen farklı türde sorunlar anlatılmaktadır. Alan adı yöneticileri, yüksek kullanımlı hesapları veya belirli türde sorunları gören hesapları belirlemek için bu raporu kullanabilir. Bu bilgi, bu tür hesapların başka bir sunucuya taşınmasının mı yoksa bu tür hesaplarda sınırların mı ayarlanacağının değerlendirilmesi için kullanılabilir. Bu rapor ayrıca, potansiyel olarak tehlikeye atılmış hesapları bulmak için de kullanılabilir. Çünkü yönetici, zaman içinde giden POP bağlantılarında bir sıçrama görür ve hatalarda bir sıçrama yapabilir.

Bir alan yöneticisi raporun tarihlerini ve “Adım” ı değiştirebilir, bu da raporu saat, gün, hafta, ay veya çeyreğe göre görmek isteyip istemediğinizi ifade eder. (Başlangıç ​​ve bitiş tarihlerine göre – bu nedenle, raporun tam 3 aylık olması gerekir.) Alan Adı Yöneticileri, tarihin yanındaki grafik simgesini tıklayarak grafik türünü değiştirebilir veya raporu gerektiği gibi dışa aktarabilir. Rapordaki her sütun, artan veya azalan şekilde sıralanabilir ve sıralama, yalnızca sütun başlığını tıklatarak değiştirilebilir.

Alan adı yöneticileri, raporu Kullanıcıya göre görüntülemek için, bir bütün olarak alanın verilerini gösteren bir “Trend” raporundan da raporu değiştirebilir. Buna raporun “Modu” denir.

Aşağıdaki rapor öğeleri kullanılabilir:

  • Gün– Raporun kapsadığı haftanın günü.
  • Yeni Bağlantılar– O gündeki posta sunucusundaki toplam POP bağlantısı sayısı.
  • Bloklanan Bağlantılar– IDS kuralları, SMTP kara listesi, engellenen gönderenler vb. Nedeniyle engellenen POP bağlantılarının sayısı.
  • Kötü Komutlar– Geçersiz SMTP komutları, zayıf sözdizimi vb. Olan toplam POP bağlantısı sayısı.
  • Sonlandırmalar– Spam iletileri, çok fazla alıcı, hatalı komut vb. Nedeniyle POP iletilerinin toplam kalıcı sayısıdır.
  • Bant genişliği– Tüm POP bağlantıları için kullanılan toplam bant genişliği miktarı.