Bu makalemizde Opencart yazılımı üzerinde mail ayarlarının nasıl yapılması gerektiğine detaylı olarak değineceğiz.

Opencart admin paneline ulaşmak için ” www.domainadresiniz.uzantınız/admin “ olarak yönetim paneli üzerinden Kullanıcı Adı ve Şifreniz ile giriş yapıyoruz.

1) Yönetim paneline giriş yaptıktan sonra sol üstte yer alan icon’a tıklayarak menüyü büyütüyoruz, daha sonra ” System “ butonuna tıklıyoruz.

2) ” System “ menüsü altında açılan ” Settings “ butonuna tıklıyoruz.

3) Oluşturmuş olduğumuz Opencart sitemiz Store List altında listelenecektir, sağ tarafında bulunan kalem simgesi üzerinden ayarlarımızı yapılandıracağımız alana giriş yapıyoruz.

4) Edit Setting altında bulunan Mail bölümünden gerekli mail ayarlarımızı düzenleyeceğimiz ekrana geçiş yapıyoruz.

5) İlgili ekran üzerinde ;

Mail Protocol -> SMTP

SMTP Hostname -> mail.domain.uzantı

SMTP Username -> ornek@webadresim.xyz

SMTP Password -> Mail şifreniz

SMTP Port -> 587

Yukarı da açıklandığı gibi mail ayarlarımızı ilgili alanlara yazarak daha sorna yukarıda bulunan Kaydet butonu üzerinden işlemlerimizi tamamlıyoruz.

| Hosting.com.tr