Bu makalemizde Hazır Site Sihirbazı hizmeti alan müşterilerimiz için iletişim formların da hata almamaları için gerekli olan ayarlamalara değineceğiz.

1) Müşteri girişi yaptıktan sonra Hostinglerim menüsü altında ilgili hostingimiz için Yönet butonuna tıklıyoruz.

2) Hosting yönetimi içerisinde yer alan E-Mail Management altında bulunan Emails butonuna tıklıyoruz.

3) İletişim formunda kullanıcağımız domain uzantılı mail adresimizi oluşturuyoruz. Şifrenizin içerisinde Büyük/Küçük harf ve Sayı olması gerekmektedir. Generate Pasword üzerinden otomatik şifre oluşturucaksanız şifrenizi not almanızı öneririz.

4) Hostinglerim ekranı üzerinden ” Site Sihirbazına Giriş Yap ” butonu ile Sihirbaza giriş yapıyoruz.

5) Sihirbaz üzerinde yer alan Sayfa Menüsünden ” İletişim “ sayfasına tıklıyoruz.

6) İletişim formu üzerine gelindiğinde sağ yukarıda çıkıcak olan ” Kalem “ simgesine tıklayarak açılan pencereden ” Özellikler “ bölümüne tıklıyoruz.

7) Açılacak olan Özellikler bölümünden ” E-posta ayarları “ bölümüne tıklıyoruz.

8) SMTP Aktif bölümünün yayında bulunan kutuyu işaretledikten sonra aktif olucak bölümü dolduruyoruz ve ” Uygula “ diyerek devam ediyoruz.

SMTP Host : mail.alandınız.uzantınız

SMTP Port : 587

SMTP Kullanıcı Adı : Oluşturduğunuz mail adresi

SMTP Şifre : Oluşturduğunuz mail adresinin şifresi

9) ” Yayınla “ diyerek gerçekleştirdiğimiz ayarların yayınlanmasını sağlıyoruz.

Gerekli düzenlemeler ve yayınlanma tamamlanmış oluyor ilgili adımlarda herhangi bir hatalı işlem gerçekleştirmediyseniz siteniz üzerinde oluşturmuş olduğunuz iletişim sayfanızdan form işlemini kontrol edebilirsiniz.

| Hosting.com.tr